and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, May 17, 2009

Sabtuday story ,part II

. .bagus la durg tu tidak di nafi kn...aha apakan... pndek cetaa~~saya n fzul tdak main lalah dh,mau pulg kn men tp karena basic jumpin pat c fzul,addicted cia..ahaa...ruggerd laa jumpin ne mun sappal(xp) inda berapa minat..then dh belajr basic nya,lain hari lagi belajar step lain..afta dat smua jelama bebalikan dh dalam kul 4 lalu..aku ,c yus n c zQ biasa ke dewan lepak n cyus kn belajr basic jumpin...den pndai udh ku ajar tu aha,sapa kn ne*perasan*aha..den ada c aziemah (exclaz ku)n her sister bgas jogg,then main ayun ayun...uhuu durg tu nunggu pe lakian durg..c zQ awal blek dun0 knapa..then ceta2 mcm2 smbil singing...huhh jam mnunjukkan 6.00pm ,jam ne mnyuruh c yus blek,so kmi angkt kaki dari sna,but last untuk menanda kn kesan sampingan kami jumpin dgn sama2....ahaa..udah blek ,mandi ,kai bju n makan..then buka pc men gme c.s v1.6..membunuh pulis 500 lebih,tk pecaya?ehe..aku sorg je tu...ehe..until kelamuan dhh men...shutdown n buka lappy lg kn editing photo ...photo gf :pp...ptengahan editing atu,my m0m ask to dngani ngambil adiq qu dari sg.asam..malam2 buta n tuli pakak...huh seraam nye...as u kn0w tmpt sna tu my cuzn always blek tgah hari afta school dari umah ku ke darat...n ea trgambr anto n mendengar kanak2 menangis di bawah rumah...itu tgah ari ,apa lg malam nye...uhh tp iman ku yg kuat membawah aku kedepan tanpa mmikirkn masa hadapan,ehee..den blek smbung my project.,Afta abis till 9 oclock ,nuthing to do n lying..msg-ing wit gf until jam 10pm..n mengantuk then sleedorr la saya...n tdak lupa alarm kul 12.00am ,4 what?later u know that..ok smpai dsni sja apa yg saya ckpkn 4 the last sabtuday..thanx 4 da read..

0 bagi ako comments: