and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 19, 2009

at grand's house

about 6 o'clock,me n my lil 2 bro n 1 lil siz,sleep at my grandma house..hmm dunno y im wan to sleep at there..at my mind myb kan men game dsana wit cuzn....n sekali sekala tidak online satu malam,jarang belaku ne cane a..ehe..and yes i defeat my cuzn 4-1,im leading by inter milan,im nt use Liverpool coz he use oready,ea ne andal pulg..dunnoe kenapa..then lawan wit adi ku(4th), im won too,2-1,i use same team,n he use chelsea team*kuno*,aha,siuk laa lawan durg tu..mun lawan sama abg ku (c Nazmie) ,enntah la,mun ku dapat menscore sanang th tu belawan ma ea,mun nada ku score,eath ganya punya tu,membari malas,ahaha..then change game ,game "Def Jam finght for NewYork",game ane pun siuk ,fighting..fighter nya ada c Xzibit ..tapi payah..membari banci f kalah saja..wtf tu..aha..... .. pastu borenk la malam2 lapas men game atu kelamuan wa..tido pun berkumpul di bilik tamu..ada dua bilik kosong diatas inda jua bepakai..aduii..f aku ada muud ku pakai tu bilik a..ehe..tapi ane ada rasa takut la..berani pulg ee..ehe..rumah ane bgas hutan rimba xaa,banyak kejadian belaku and tarang tarang wa belaku nya..ada urang ngatok d tabuk jamban,ada lagi mengacaw handle pintu..pusing2 nya wa..uhu....dua buah baru disini ane..sebarang ada pulg ey,tapi jauuh..and dulu aku tinggal sini ,coz membaca untk P.M.B aa..alhamdulillah n tidak jua dsangka bagi ku...mun dirumah,entah inda ku tau..nda masa membaca kalee....and ri ne concert akademi fantasia , lazy to watch inda minat lagi..and and ceta my fav "melati untuk marvel" terlupa meliat sal men game a..aduhh..sayangg..ari ne awl sikit ku tido pkul 10.30pm..busan nada kan dibuat lagi..tempat ku tido ane lagi siring tabuk..uhu..rumah ne basar pulg bagi ku..diatas lagi ada dewan mini..kan tau apa??karang th ku liat kan..
pada esuk pagi
bangun pukul 8 lalu,walau tidak berapa nyaman tidur ako atu..lil bro (c Alif 4th)ku ne awal bangun except yang bungsu lelaki(c Saiful 5th),ea ane payah dibanguni,membagi sasak jua,aha..den keatas ku,lil bro ku ane awal dh men game ,game bula ea ne minat chelsea*kuno,aha* then aku ne mencari tuala ,lupa membawa tuala wa,aduii,macam lazy kn tecari,so masuk ku pat game room,lil bro ku c saiful ne naik dh,and ea nukar game,ea ane always manang mu kelaie sama c alif,aha..aku pulang siuk meliat..chill ku ganya..so kami men game The Sims : castaway ..macam siuk(in my mind,aha),aku main la..batah g tu sampai the end ba main aa..patang x abis nya..aha..membuyuk kai cheat wawawa..Then main Naruto Shippudden Ninja 4,lawa durg ne,kalah saja durg a...aku kai c Naruto->Gaara->Rock Lee,->Sakura sekajap saja kami main,then tukar game bully,walaupun lama,p siuk masih la..yang membawa siuk pakai cheat,aha..tapi pat rumah nene ku atoh service tidak cukup makan wa, cukup cukup ja dua..aduh..yatah mbari lazy nya tu..jam menunjuk kan 5 kan ku 6,my parent ada dah dibawah otw balek,so saya chow la,and kna bg $10 by nene bini,kata nya "inda beduit",selalu nya labeh pulang tu..ahaha..mun malar tidor sana setiap ari kalee kana bagi,aha..then otw besalam,saya ambil 100 plus 2 tin,aha..namun nya 1 kati,rezeki wa tu,aha then besalam salaman,me n my lil sis(c Najibah) balek ja,durg dua urang tido sana sampai esuk,men game mseh ,sampai melatop game atu....then balek mengayuh kereta..aha..nda deyh..atu la taun ne ku tido sana since jarg ksana tu jua..and tu jee story ku.. Napa burink?,sapa nyuruh baca kan ,ahaha..suruh view ja.. some pic ::

game bula yang kami main

DefJam Fight for New York

The Sims 2 ::castaway ,best ne..aha

otw menuju game room

nah dalam nya,ngacaw pala adi qu ne,aha..bilik ne luas,bagas bilik amah..tapi kana berantikan,and malas lagi bungsu ku be amah..kepisan jua tu..orang sikit ja drumah ne..aha..

ne nah dewan mini,wawa,soe tidak ku pandai ngambil gambar a..ping pong and bicycle exercise*na ku tau namanya,aha*di bawah ,i mean di luar tempat badminton,and kan kana buat track jogging..kawasan tanah sini ne basar sebenarnya..buleh masuk enam buah rumah..tanah ne tanah nini ku..untuk keluarga kami semua..

0 bagi ako comments: