and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, April 20, 2009

Rubik's Cube 2o th April o9

| / \ | V nak ceta pengalaman ku pasal cube ~ cube maksud ku rubik's cube 3x3x3 ..macam macam cube di dunia ini *eyseyh* cube 2x2,4x4x4,5x5x5 and seterus nya,ada lagi snake cube,siamese cube,mega cube,macam la *kez inda tau lagi,aha* .. Rubik's cube atau cubix yang baru n te solve uleh saya ialah cubix 2x2,3x3x3,4x4x4 ,snake cube, 5x5x5 balum ku cuba mahal wa..ahaa..$10 labeh..kan membali pulang tapi kan..takut pop up (tecabut) semua,macam my cubix 4x4x4..aduhh..cubix 4x4x4 ku ne punca dari bro ku c Nazmie.. ea ane dikatakan baru pandai la lapas ku ajar tapi lupa kadang2..cubix 4x4x4 ne malar testuck tym dipusing ,ganas ba ia atu..pop up sikit..inda ya pandai memasang ..then suruh nya aku..*i feel angry in my heart pulang tu..baru jua membali dalam dua tiga hari tu* udah ku usai mau udah..tapi inda mau di pusing..ku buka lagi..balek balek ku usai..sama jua..then ku buka tempat lain..kan ikut kan cara nya..udah atu makin banyak tebuka..payah kan handle lagi tu..arrrgh! ku cabut semua ee..damn!..ku suruh ea ganti ,harga nya $9.90 kalee..sampai ane pun nada..malas kan nagih...ampai ampai tah ganya cube atu..and my best time solve rubik's cube 4x4 5 min labeh..ehe..bagi ku laju dh tu..urang pro lagi 2 3 min..aha..*kamvanx* ..cubix 2x2 ne abot 30sec tu la..balum ku pro ne..and inda batah ku men..aku pakai cube 4x4 tu buleh jadi kan 2x2..rubik's cube 3x3 the best eva cube best time ku 18 sec ..ooo laju tu..ahaa..Im use F2L(first two layer) method..btw thanx tu Riey ,aku belajar dari ia even di wapsite ja ku be cakap cakap..ahaa..1st my best time b4 learn F2L 1 min 30sec.. then afta learn F2L mkin increase my speed and many shortcut i had..1 min to 18 sec really really amazing for me..da time dat i alway got abot 20sec ,not really bad.. c Riey tu best time nya berapa nah?? 11 sec ..uhu..tidak disangka aa..mun kan meliat ada pat wapsite nya tu..taun lapas ea men juarae di s.m.a.s ..n taun ne jua di yasan bandar ..hadiah nya $100 kalee..lupa dh..abot snake cube ne..time ku upper 9sec la..inda pnah kai masa pulg..ahaa..tym ne jarang lagi main cube..boring dah..if teliat ganya..apa lagi cube yang balum te solve..mesti di solve tu..ahaa.. ne nah my lovely cube ::


ne nah my lovly cube ,nama cube ane dian sheng cube..white diy (white background) bisai dari yang lain..uhu..napa ,bida?

ne nah upgrading..ahaa..lawa kan..at da top warna gold..tp jadi wrna silver dh inda original wa..ahaa..and and aku kan upload video qu tadi ..time nya 21.66sec tapi lagg wa..nanti th upload..aku upload kai hp jee..ehe..f kai lappy ..cd8 low..aha

0 bagi ako comments: