and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 8, 2009

8th july

Assalamualaikum kamu kamu di hati ku *haha apa kan , tapi jawab tu arr. ...hehe* , today i bangun up kul 6.41 , whats! aher jua tu , then ada msg , c yus msg kana nya , nyaaa inda ya kulah malas *pemalas!* + mengantuk maseh *pengantuk! hahaha* , so in ma mind , its ok , f nda aher ya nunggu aku tu , biar ya ..haha . .ssshhtt! then mandi ku ,biar cepat asal bersih yang penting selamat ..haha . .ngok! ..then habis mandi kul 6.51 , 10min ba mandi a. .uhu..dah tu sampat buku FB , buat status . .then im rush hour , mun kamu meliat inda nampak tu aku kai baju behapa. . laju xa sampai kertas kertas terabangan . .haha. . sadikiu lagi ada tornado . .antam cia ey..uhu . .so abis dah be usai , kan breakfast tapi tergegas wa , hanya mampu siasiapun n bejalan , haha. . betawal then keluar rumah jam 7.14 , dengan cepatnya aku bejalan , petengahan jalan ku liat jam powerrangers ku pukul 7.21 , ohh gosh . . .i speed it up , i bleed it out . .haha then sampai~~ ku liat jam ultraman ku , jam 7.24 , laju xa ada NOS di kaki ku . . Dalam mimpi ku membuat , eatah aher bangun atu. .haha. .dah tu seperti biasa be check , and banyak jua urang la di luar atu , coz form 3 mock exam wa ..aku tarus becheck , katanya okeh. .and masuk . . actually tarus wash hand wa pat sink , tapi ramai maseh ,bini bini nya mengayas, jalan ku tarus . then masuk claz di sambut kedatangan ku walaupun tak di undang balik tak di hantar , haha *apakaan* nothing to do just keluar masuk , then ada cigu masdianawaty (duaAaA!) haha , mengambil kedatangan kami , then dia di halau uleh dirinya sendiri , masuk cigu sastera cigu Hjh Normah. .yang kedua kali ea ngajar di kelas , first school and today , maybe pasal wabak ane x , n ea pakai the mask. .;D dah tu menyalin yang owez di lakat kan nya ialah manilakat ,hoho think positive. .udah atu terangkanya then ea keluar awal jam 9.00 kalee. . and bagi nya clzwork .huh! berakal ea atu,haha.,then menyiapkan dengar mie segera ,haha . .apaan. .9.25 ,times up , and CCA wait us kan masuk jua inda jua , but aher nya masuk . jan di keluarkan aa , ok tu? haha. .but ma huny inda masuk ada kaja di buatnya ,then aku c zul c azli otw ke DiscoveryClub lab ,macam nada urang ja di liat dari jauh , udah mendekati terlalu ramai , labeh seorang la . ..Hahaha. .then ke group maseng aku wit along group 4 . .c zul entah inda ku ingat , inda jua pedah ..haha..tapi kan nada armpit(ampit) kerusi wa. .so bediri sampai majlis berakhir , and aktiviti aktiviti today ialah , membuat rancangan di luar claz mahupun di luar sekolah , inda tau apa aktiviti ane di namakan , but kami like scientist and geograpist*antam* but we must have instrument like fish net , PH paper , temperature , microscope , telescope *antah c along ane adada saja* , glove , masks , ruler . .and antah ..tau kamu dimana kami membuat ini semua? dalam pond , haha , at pond laa ..di sekolah kami , tau kamu tu? f u wana see our biggest pond in the school , u highly welcome , and enjoy and jan lupa be gambar sama aku , haha , tapi tipu ku pulg tu , inda basar la , kalah jua kamu belari , haha ,apakan . .kata teacher roslena , apa yg kami buat ne akan mendapat sijil , yahoo . . .abiz dah meeting group kami . .so keclaz wit azli , c zul minta baya but ku tinggal kan ,never said goodbye ,sumone tell me why , haha. . dah tu ke claz nada urang ..c azli kan ke kantin , aku join coz aku belum makan tadi pagi maa. .and pertengahan jalan c zul ternampak kami berdua dan berkata hey , so bersama sama kami laa. .and then kekantin , whoa berubah udah , ada table clothes la , ehe ,maklum la ,baru masuk kantin aa, so aku n c zul just buy nugget n milopinko ,haha. .c along biasa tu eyh , membali padi , dah tu kana jadi kan baras then jadi nasi , haha. . .so aku makan sekajap ganya . .minum pun gitu . .aku , c zul , azli , awie , kamal , azri n fren ada beside ku , n ceta2 ketawa ketawa , paduii ne..haha. .and i c at door , ada cahaya yang mau masuk , ohh its my darls , dengan slow motion nya ea masuk ,camera hampir di depan tubuhnya, and ada angin membelai rambut nya plus tudung . ..ohh mata ku te bliak , tecabut , tegugur pat milo , then ku pasang balik ohh indah nya. .. .hehe . . Jk jk ..then c awie ,kamal ,azli pulai jam 10.20 , pas break we have poa n art i took poa wit zul, so kami(aku zul azri n fren) wait until jam 10.30, ketawaketawa,baiebun behapa , n i owez c my darls ba ,rindu ku kan ea . .then jam pun meliatkan aku pukul 10.29 , so kita gerak la . .otw ke clz be borak wit zQ. .then tarus kejamban . .batah2 kejamban er,baiebun ba , dah masuk claz , ada dah cigu, tanpa membagi salam, ea inda nampak kami , kami seperti ninja yg mencariroboh(menceroboh) ..haha..dah tu keluar kan buku poA! buat laa , siuk jua poA ane . .cgu nya sporting ,smtym . .ehe ,namanya is Kumalasari bertopeng . .kai mask wa. .ehe. .dah tu abis masa , ada geo subject n comm ..Aku ambil geo n my darls took comm. .i miss her wa, walau ea ada sebalah ,hehe .seriously! then belajar+baiebun ..until habis , n next subject geo will hav test ..huh! then. . Tarenggg gg ku!*bunyi lunking *. .haha. .then balek uh . .tapi aku chill kajap wit teman , sabiq n zQ, tapi inda pulg chill be tumbuk wit sabiq , haha . .jus 4 fun . ..and my darl ada di situ be kurapak wit kawanya , inda batah balek ya , n 4 the last to c her today , kami just melampai ,n gave blind deathkiz ,haha. .. .so bapa zQ ada udah , so kita pun balek . .sorang2 ja , dah tu dsiring ku ada c habib . .So im not alone n u are not alone*huhh! tarik suara like MJ ,haha* . .then balik

0 bagi ako comments: