and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, July 5, 2009

laper bangget!

today
12.16 : makan nasi goreng yang di buat oleh saya. . . .di sebalik hp...first, pukul 2.00pm lalu petang,aku buka facebook, then terbaca eqaa status abot cheese , sia sia pun tah gnya , tym atu aku lapar sedikit..then suruh nya makan, tp aku ngantok tym atu, lapas ku tido myb ku mkn i say. dah tu bangun pukul 7.02pm malam. .hmm ada cuzn datang. . .then ada mee goreng di masak oleh mama,then makan pakai kudut kecik ,banyak mee ku makan seperti separuh mee dalam piring biasa ,kan ku tambah tp bro ku ane mengambil awal,tanpa ku berkata untk meninggali,just hold. . ..biar lah...tapi kan tengahari durg makan ayam goreng tp aku inda bgas makan maggi curry,damn...udah malam,my mom meninggalkan ayam,nasi n kuah daun ubi nya kitani..pat continer untuk siz ku karang malam...tp udah malam,dalam pukul 10 lalu, katanya sapa mau,ambil cia....tym tu ada aku n my lil bro,Kami juz liat,then dalam ati ku , karang ku makan eh,selalu nya aku saja makan tu mun ada makanan yang di tinggalkan,ehe...then kata ku , Lapas mandi ku makan,b4 mandi aku gym-ing(angkat barat),then keluar,my adi atu makan ya,kata ku tinggalkan ayam,tapi ea just liat ,i know ea nd mendangar x...otw kan mandi tp ada urg dalam jamban...gym-ing lagi ku,dah tu masuk ya adiku ane,ku cek ayam atu,batah bah urg mandi atu...then ku liat nada yg kna tinggal kn se isi pun ...ku tanya "mana ayam a?",katanya "habis",kata ku "apa kata ku tadi kan",katanya entah",kata ku "inda merati eh!",ea pun meliat bawah macam menyesal n ketakutan,mun ku nda sabar wa, ku ***** eyh! ...then mandi,kul 11 lalu x...abiz mandi ,bebaju behapa,then kata ku ,"lets cooking!"ahaha...kan makan maggi but ada nasi,so inda jadi,aku ambik kuali tuang minyak,ambil 2 egg + bawang 1/4,potong2 ya awda,awda buleh tidak mengguna kan bawang,so pecah telur masuk sedikit sira,n bubuh bawang*aha*then masuk kan ke dalam kuali,oo tidak lupa untuk membuka api di tambak dgn sederhana basar nya,then ambil nasi,kalau telur itu sudah masak,kita humban nasi ke dalam kuali itu,so kita rock pakai sudu atau brang yg khas ntk nya...kita goncang! tambah kecap. .then siap di hidang kan..nyum2.. terima kasih ,itu adalah masakan dari Chef Naz : nasi goreng sapi sial..HAHA! ingat nasi goreng ingat chef naz ahaha...sebenar nya dulu aku inda suka makan telur+ bawang..bt now suka,coz aku mencuba dari telur ayah ku...its really nyum2...coba dyh....ahaha...now 12.42,sambil makan sambil bloggy,tgah2 malam ne yo didapur duduk santai...n as u know,aku suka makan dari masakan aku,aku suka masak,eheh....bh atu ja a...

0 bagi ako comments: