and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, July 12, 2009

Today , 12th at yasan

hohooiii!
kamo . . .tadi aku bangun dah tu buka mata . .handal jua tu. . . hahaha. . .pukul 10 lalu ku bangun , dah tu tarus buka lappy ada kan dibuat . . .biasa lerr . .business wa. .wahaha . .cam banar . . .lapas atu tutup lappy , then melimpang . .kan tido , ngantok maseh waa. . .tapi inda jadi ,takut air panas wa , payah jua mandi tu . .

then o9 tiba tiba ada txt dari zQ . . .kata nya bandar eh , kan membali battery . .so kata ku hmm bh . .bla bla bla. . . dah tu mandi behapa , makan. . .staight to da poin . .kul 12.30. . .blum bebaju , mksud ku baju kadai. . .ku mc c zQ , msg nya. .kata nya bapa nya blum ada , dah tu . .bmsg-msg , ku suruh ya o9 ea lagi 3g , kpisan krg cd8 ku. .dah tu udah ya o9 inda ku melayan , haha. .balek2 dah ya o9. .aku busyy wit surfing wa . .haha. . .nada lagi bunyi n vibrate ,coz aku surfing sambil be charge ing n pasang earpiece n radio-ing. .haha,marah ya . .so msg nya katanya ea dapan cyber cafe , kul 2 dah wa. .alaa . .macam malas ku , dari awal dah ku limpang2 , macam nada mood , marah ya sumpah nya lagi tu , ea lagi sorg , kesian ku ea ane , bh kata ku tunggu aku . . .uhu. . .

then terikah baju , then then . . udah sampai , tarus ku keatas , dah tu nampak ku ea , ea pun nampak aku , aku betapuk la di sebalik tiang. . .batah batah , begarak kesabalah. . .mikin ampir , senyum ya. .ea pulg lari ne. . .haha . .malas ku nguyung eh. .dah tu hajat nya ane kan belawan warcraft. . .then main. . .sejaham. .

tapi inda mau wa. . .batah connect nya . .aher nya mau. . .main macam biasa . . . aku terpilih orc wa. .aku kan pilih undead. .c zQ pilih human. . .lawan 2 cp. .batah2 main. . .andal dah ne , sampai menangis . .haha. . .ohh kana serang saya , awal selamat , dah keduanya , ohh mada paka . .i've been fallen. . . selalunya aku kai cheat wa , hahaha. . .multiplayer ane inda mau cheat. . .bored eh,haha.. .dah tu out ku to surfing membuat kan facebook adi angkat ku yg ku sygi. . .tapi entah inda mau wa. . .paning di buatnya. .

bla bla bla bla bla bla. . tapi tanpa di sedari , times kami inda tau , inda kana bagi kertas nya. .dari kul 2 sampai kul 4 , haha . .siuk ehh. . .si zQ ane takut takut , takut ya kana tagih wa , masa kmi limpas a. .haha. . .dah tu lari kami . . . wahaha. . .then ea membali ear piece. .dah tu kn ke ayamku , nampak kawan lama c nadhirah. .ehe. .dah tu ke ayam ku .haha. . .minta lanja ku pat ea , tapi inda ya mau. .karit ba ea a. .then order ayamku happy dua. .ea bg 3 ringgit. .aku dua. .total nya $5.60,tunggu nya aku ngambil duit pacah, ahaha batah ku mencari atu, banyak 5sen wa. .

then suruhnya aku membawa, damn. .dah tu pilihnya tempat sajuk. .uhu. . .dah tu bismillah makan. . .then tarus ya pakai tangan . . .hahahaha. . .cali ba ea menyuap nasi aaa. .haha. . .malu ku eyh. .baik jua sikit urg. . . then cetaceta kenangan lalu apa. . .haha. . .dah tu ke yasan , ada abg nya di belakang minta baya ya. . .then tarus ke uni . .c haziq bawa belumba . . .yez manang. .haha. . .dah tu aku lawan urg lg. .kataku kalau kamu kn blek,agatah dulu. . .so lawan urg atu , oh you lose lawan kanak2 a. .eatu andang andal jua. .

so ke hua ho , kan membali sushi tp nda jadi , nada ba my favorite atu. . .kan membali soft drink , tapi teliat ku bini2 penuduh aku mencuri aa. . .malas th ku membli tu. . .men VEGOOD ja ku . . .haha. . .then naik tarus balek. . .di rumah tarus buka baju then meliat hot shot then . .atu ja . .habis. . .. .

0 bagi ako comments: