and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, July 14, 2009

Today , at school

Heyy! kamo !
anuuu , tadi ba ku bangun kul 6.20 , mc alai dulu , haha ,then mandi kul 6.25, mandi behapa . . .dah tu beusai , pasang radio , then siap beusai , breakfast sandwitch , baru th ku sampat ne breakfast a , haha . .

7:00am ; keluar rumah

7.05am ; sampai rumah c yus

7.10am ; maseh nunggu

7.15am ; maseh nunggu

7.20am ; nah baru kan ada , hadui

7.33am ; sampai kulah b check den baca doa , cgu ahmad tahan kami coz membaca doa. .then masuk ada cgu duaaAA! masdianawaty. .

8.00am , math subject held by cgu absan , then next subject is geo , oh gosh be ceramah bah cgu a. . .hadui. . .then rehat. .jalan jalan je. . .

7.25am ; ke lab , we have combined science test . . then sampai sana ambil kertas , buat tarus , but b4 that , aku ngeluar kan notes , membaca sekajap , hehe . .then masuk kan , dah tu c zul tanya pat ku . ."cane kan caranya *ea meliat pat notes*"tym tu aku,czul n c awie meliat notes a, dah tu. .cgu masdianawaty kata"sapa meniru putung markah , kamu! *pat kami* 1,2,3 cgu putung markah. .". .haha , awal2 dah kna putung ane wa. .damn ee. . .dah tu membuat cam biasa , ok la bg ku tapi 2 soalan inda ku sampat buat , biarlah. .hehe. .then poa subject. .belajar mcm biasa ,then last last kana suruh bediri semua , kana soal sorang sorang , sapa tejawab duduk , then aku tejawab yang kdua . .dah tu semua udah. .ada maseh masa. .so kata cgu poa ,kumalasari . ."if u answer 5 question,i'll gve u easi$5 ". .oho. .then question begin. .aku ngangkat tangan dah wa , tp nda kna peduli kesian jua tu. .haha . .so aku tolong c zul ja , ea menjawab 3 kali , c majdinatul menjawab 4 kali. .then last2 ku gtau c zul tapi ketawa ya pulg , c majdinatul pulg menjawab,jadi ea lah mendapat easi , tapi kata cigu. .bali sendiri,bg nya $5 jaa. .oho. . .

12.30pm ; Trenkkkkking! balekkk! yea yea . . .then balek wit my sweetheart. . .uhu. . .say goodbye , take care. . .c yus menunggu sudah , beceta2. . .then ada sabiq . . .haha , aku aga dia. . .mula menyerang. . .wahaha. . . .abis telanggar urg ba. .gila eyh. . .inda btah chill. . .c amali ane sama jua begeng durg aa. . .tapi kana ya uleh ku. . .tym sabiq beceta thats my tym! yes kana ahaha. . .then uyung nya aku, haha , belari2 ba. . .malu kan eyh. . .then kan balek ku. . .gila itu sabiq , mau kn nguyung aku lagi. . .kata nya esuk kau. . .haha. . .kata ku esuk inda sekulah. . .begok kn ea tu. .wahaha. . .then balek wit c yus. . .cgu hasifahana melintas. . .sedia untuk melambai. . . .tiba2 tuhink!. . .kana ignore. . .wahahaha. . . .myb ea bru membuka radio waa. . .uhuu. . .then balek. . .sampai rumah. . .mc sii swetheart duluu. . .then makan , dah tu meliat tv boring ba. . .then thinking abot esuk , ada atau nada perayaan ane ? haha . .paning ku memikirkan. . .bhh atu ja. . .

miss si nazyrah!!

0 bagi ako comments: