and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 11, 2009

Today , 11th julyy

Haluuuuuuuu ' what's up what's down ,baby up baby down , sis up sis down , bro up bro down . . .bh bh udah tah anu! tadiIiI! pagi aku bangun pukul 6 limpas.tpi mandi pukul 6.45am pasal durg my bro n sis la tew , aku nada pasal la coz aku yang terakhir membali ticket jamban.haha seriously. mata ku ngantok ba,dimalam tido kul 2 limpas ,haha after that ,beusai bhapa.dengan gagas tapi masih jua lalai dengan hp , hehe misscall seseorang ba jam menunjukkan pukul 7.10 . .berita radio lagi eatah amaran tu berita a.haha ohh my gosh~ selalunya aku jalan dah ini .tapi belum , then otw jalan before that , mamam dulu tapi inda kanyang coz geragas ba ,sampai ke sedakan sudu basar yang warna hijau a. .haha. ..then. . .set . . .go! tapi ada urang di dapan ku , paksa tah control speed jalan ku. ..then nar! ea dah neE!ngongGg! *bunyi kanak2 menkereta* haha. . .what da FCUK, that i mean ?haha. . .sampai di kulah kul 7.35 . .mun nada wabak virus ane , myb kana bagi sudah slip late uh . .tapi kami trselamat dari dugaan. .hahah! and dari jauh lagi aku nampak c meme a.k.a neeyaa*bukan ani yaa ok tu?* duduk duduk ya , coz macam damam ya atu , balek2 dah cuba nya , myb tinggi or inda mau , sampai ea satariz*stress* . . tym aku kana bagi lyk sabun ,aiken soap a. .c meme a.k.a neeyaa ne tulak nya aku coz aku memampan pagar wa dengan beg ku yg inda jua basar. .tapi ea jalan tarus . . .mana ya pedulikan kesihatanya , haha. . then masuk tarus baca doa dari cgu ahmed albabe. ..dalam class ada cigu (duaaAAA!) masdianawaty . .then inda batah ada cigu afgan *afzan o afzan o afson o whatevaaa* , but our first period is english , but duno why jadi math yang paling last jadi awal . n awal jadi last . .got it? huhu. .tapi ok laa ,siuk jua math ane . . .and aku jadi sensei kepada yus ba *kirai plus touch hidung macam bruce lee wataaaAA! haha.* then abis, dah itu geo subject yang di ajar oleh cigu siti yang paling penyabar tapi mulut nya sungguh pedas . ...i mean kata2 nya wa ngok. . .ohh no baru ingat ada test tapi inda membaca tapi dengan berkat usaha meniru siap jua , hahaha. . . . then last2 ceramah ya sekajap , tapi aku chill saja . .cgu benayoun di luar sudah . . then masuk ya membaca doa dan menagih homework , ohh my homework udah siap butt keratas nya ilang , eatah ku aga cigu banun atu , ku tanyakan , tapi katanya antar saja , yahoo baik jua baik jua cigu atu. . then belajar macam biasa n ada hw lagi n cw untuk ri isnin . . .then rehat tym . .hmm siuk laa bekelaie ma sabiq , haha . .kesakitan ya ku cucuk dadanya ,haha. .and kami membuli c sabiq . ..ahaha sakit parut bah ketawa aa , parut lagi kosong tu. .haha. .gila eyh ketawa atu eyh .then inda batah ada cigu sahden , belajar about tauhid , huh , ngantuk nya , aku dudud between zul n amal n under a fan . .coz tyme atu panas wa bagas ketawa n bekelaie a. .haha. .then ngantuk ,nada lagi meja aku bawa kursi ja pat c zul n c amal jadi tunduk la ku ,haha. ..udah bangun sangal ba baik jua inda bongkok . .hahahaha. .then abis udah , so keluar ngambil fresh ujan lagi waa nyaman eyh macam chocolate apaan . .haha then ada cigu cutey plus hot , cigu hasifahana. .we were back to primary school bcoz pejaranya abot i,am,is haha , but good laa. . .then belajar punya belajar habis , feel cold dat tym . . dah tu Peraaaangggg! bunyi warning kan beperang wit hujan ais ,haha . . then balek wit my sweetheart *erggh kan ku gigit ba ea aa, gemesh ku waa ,its mean gigitan ,hehe* then udah luar dia pulg wit kawan nya . .dah tu balek wit yusyri *nama baru jugak . .apaan!*haha. .ohh indah nya hari membasahi wajah ku yang happy , tubuh ku yang warm wit zyrah jz now menjadi sejuk , gosh . .but im happy btah dah inda be ujan , haha. .then udah kan sampai rumah , menahan kajap merasa kan terakhir kalinya bermain ujan hari ane , haha. .then tarus buka baju , kasut , seluar ? not yet. .haha. . .masuk bilik , mc syg dulu , then on9 , pergi basuh kepala berambut inda gundul , haha. .then karing kan kajap , lunch ing.dah tu , rest kajap , its shower time muhuhuhaha*devilnazlaugh*udah dalam jamban , batah kan mandi coz kesajukan , haha. .udah ku belajar mandi sajuk dalam buku ku bwa atu , pandai tah ku . .haha . .then lapas mandi , buka lappy.while , pakai baju , rexona-ing behapa . .buka facebook wit hp , n pasang naruto movie bonds kali kedua ne ku meliat aa. .udah atu meliat dengan serious sampai keluar air mata darah . .haha inda batah , ngantuk ku , inda ku dapat tahan , buring xa meliat sambil ngantuk , ku 'sleep' lappy atu , aku pun sleep , so sama sama tah kami sleep , ehe . .aku tidur lagi inda beselimut coz belipat , tabal wa , ngantuk lagi tu. .so aku memaluk panggung a.k.a zyrah clone , haha. .so sampai kul 5 limpas ku bngun f inda batah ku bangun tu , ane adi ku ngatuk pintu baru balik dari kulah ugam. .bangun tah , barus gigi , then buka lappy membuat logo , mau tau ? esuk tah ku liat kan , coz esuk ada lahh. . .[ sensored ] nah kana sensored aa. .esuk th . .ok tu? now 8.41pm , dari pukul 6 ku membuat blog aa . .huhu , banyak kan di buat ba . .bukan macam kamu . .blurr *menjulur macam doraemon* DORAEMON? O_O. .huhu. . jan teclick urang dapan ane aa. .haha. . bh off ku ne , karang lagi busyy faham kamu? yesh esuk cuti , kana cuti kan . . haha ♥♂♥♂♥♂♥

0 bagi ako comments: