and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 8, 2009

Tidur petang

Assalamualaikum lagi ;D ohh gosh , im nak story about my tidur petang .. firstly tidor mcm biasa , then yang aku ingat mimpi tadi , ada my cuzn myb , n rumah ane gelap laa. . .then inda batah , aku limpang limpang , then tidur . .inda batah . .ada suara dua urang kanak kanak bini bini becakap , yang aku dangar durg becakap sama sendiri like bebincang and di tuju arah ku kata nya ; buka seluarnya , then cakap cakap , katuk katuk pintu , but aku inda pasti sama ada durg di dalam bilik ku sudah atau di luar .. tapi aku membuka mataku , pedih rasanya membuka atu , so hanya nampak sedikit , n ternampak durg kanak kanak atu belari lari dalam bilik ku yang gelap atu , aku mesti pastikan siapa , i tink cuzn ku . .then aku bukan besar besar , then liat dapan katil ku , dua makhluk besar warna hitam meliat aku . . .then aku shock terkejut. .dah tu aku ter gesa gesa kan membaca ayat yasin , hanya tau yang awal nya sampai manakah . .tapi dari awal dah lidah ku beku , inda tekana langit2 ku kalau becakap , so inda clear laa . ..then membaca ayat kursi . .then lidah ku semakin normal , n maybe makhluk atu ilang dah , ku liat . .ada masih , sambil tutup mata n membaca dgan kajar kajar . . .macam inda tau lagi apa kan di buat . .hanya mampu berdoa. . .tapi lidah terkelu . .inda batah all gone . . .macam tertidur aku membaca tu . . .inda batah adiku masuk . .aku tarus sadar . . n im sure dats my mimpi yang menakut kan . .n bahaya pasal dua kali tidur , in my real and in my dream , macam banar bah tu tym bangun dalam mimpi uhh. . .is it ? hehe , inda membari takut ~~ but try it haha apakan

0 bagi ako comments: